ای کاش ...

ای خدا

کاش آشنایی ها نبود یا به دنبالش جدایی ها نبود!!!
نمی دانم دلم گمشده یا اونی که دل به او سپردم
نمی دانم عشقم گمشده یا معشوقم
نمیدانم لیاقت او را نداشتم یا او لایق من نبود
نمیدانم من در حق عشقمان خیانت کردم یا او.

او قدر ندانست یا من،نمیدانم
نمیدانم خدا این را قسمت ما کرد یا خود ما قسمت را رقم زدیم
نمی دانم چرا وقتیکه دل بستن سهل است ،دل کندن آسان نیست
نمیدانم خدا به ما دل داد تا از این دنیا ببریم یا دنیا رو داد تا دل بکنیم
هنوز نمیدانم با بودن او زندگی سخت است یا بی او
تحمل جای خالیش توی تک تک لحظه ها سخت تر است یا ...


نمی دانم شکستن غرورم سخت تر است یا شنیدن صدای شکستن قلبم


نمی دانم تو به من عشق را آموختی یا میخواهی  نفرت را یادم بدهی
نمی دانم بگویم:چرا آمدی یا بپرسم که:چرا رفتی؟
من نمی دانم تو به من بگو...

.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عاشقانه ای برای تو ، ،

تاريخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394 ا 14:5 نويسنده : رضـــــــــا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.